قوانین و مقررات

قوانین و مقرراتی زیر در ارائه و استفاده از اطلاعات، خدمات و مواد آموزشی (محتوای آموزشی مجازی و دوره‌ها) از طریق این وب سایت و موسسه هوروش برای بازدیدکنند‌گان و فراگیران قابل اعمال می باشد. این قوانین و مقررات همراه با مقررات حریم خصوصی و کوکی ها و سایر الزامات و مفاد موسسه هوروش لازم الاجرا می باشند.
با دسترسی به این وب سایت به هر روش و یا با هر ابزاری و ضمن استفاده از محتوای آموزشی مجازی و حضوری دوره ها، شما به عنوان یک بازدیدکننده و یا فراگیر با مقررات و قوانین حریم خصوصی (که هر یک میتواند شامل تغیراتی به مرور زمان شود .) موافقت می نمایید. در صورت عدم پذیرش قوانین و مقررات باید استفاده از سایت و دیگر محصولات و خدمات را متوقف کنید
ورود کاربران به وب‏‌سایت موسسه هوروش هنگام استفاده از پروفایل شخصی، و سایر خدمات ارائه شده به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط، قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر است.

 

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های وب‏‌سایت موسسه هوروش منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها تغییری ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
همچنین از آنجا که موسسه هوروش یک وب‌سایت آنلاین نیز میباشد ، طبق قانون تجارت الکترونیک، مشتری یا مصرف کننده فردی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

 

قوانین و ضوابط

در قوانین و مقررات هر جا از واژه ” موسسه ” استفاده شده است منظور موسسه هوروش می‌باشد.
در قوانین و مقررات هر جا از واژه ” مشتری ، کاربر یا فراگیر ” استفاده گردیده است منظور یک بازدیدکننده و یا فراگیر یا دانش پذیر می‌باشد.
در صورت وجود هرگونه سوال و یا نیاز به تماس با ما، مورد را از طریق صفحه ” ارتباط با ما” در میان بگذارید.

 

 

استفاده از وب سایت (راهنمای فراگیر)

استفاده از این وب سایت و محتوای آموزشی مجازی و دوره ها بدین معناست که شما قوانین و مقررات و شرایط حریم خصوصی را که با قوانین و مقررات محلی، ملی و بین المللی تطابق دارند مطالعه نموده و به آنها پایبند می‌باشید.
استفاده و دسترسی به وب سایت و محتوای آموزشی مجازی و دوره ها موضوع شرایط ذیل می‌باشد و فراگیر موافقت می نماید که عدم پایبندی به هر یک از مقررات پذیرفته شده تخطی شما از قوانین و مقررات تلقی می‌گردد.

موافقت و تایید می نمایید که:

  • از این وب سایت و محتوای آموزشی مجازی و دوره ها فقط در جهت اهداف قانونی استفاده نموده و از هرگونه استفاده غیرقانونی پرهیز می‌نمایید.
  • از وب سایت و محتوای آموزشی مجازی و دوره ها با هدف و تلاش برای آسیب رساندن به افراد آسیب پذیر تحت هیچ شرایطی استفاده نمی‌نمایید.
  • وب سایت و محتوای آموزشی مجازی و دوره ها را بدون کسب اجازه کتبی از ما به هیچ طریق اعم از اهداف تجاری و یا غیرتجاری منتشر ننمایید.
  • اجازه تغییر هیچ قسمت یا بخشی از وب سایت، محتوای آموزشی مجازی و دوره ها را نخواهید داشت.
  • هیچگونه تلاشی در زمینه دور زدن قوانین، غیرفعالسازی و مداخله در جوانب امنیتی وب سایت، کپی برداری از محتوا یا اعمال محدودیت بر موسسه در استفاده از وب سایت و دسترسی به محتوای آموزشی مجازی و دوره ها ننمایید.
  • استفاده فراگیر از وب سایت و محتوا آموزشی مجازی و دوره ها آسیبی به حقوق دیگر کاربران نرسانده و استفاده ایشان از وب سایت را مختل نمی‌نمایید.
  • هویت واقعی خود را اعلام نموده و از هرگونه سوء استفاده از اسامی جعلی خودداری می نمایید.
  • از ارسال، دریافت، دانلود، استفاده از مطالبی که همخوانی با این قوانین و مقررات حریم خصوصی ندارد خودداری نمایید.
  • ساختار وب سایت و محتوای آموزشی مجازی و دوره های ارائه شده ممکن است بدون اطلاع قبلی شما تغییر نماید.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی، حریم خصوصی و امنیت

موسسه هوروش به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
موسسه هوروش متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از خدمات و کالاهای موسسه هوروش ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق موسسه هوروش ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط موسسه هوروش جزئی از دارای های معنوی موسسه محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار موسسه هوروش است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ما محفوظ می‏‌دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات موسسه هوروش و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای سایت موسسه هوروش محفوظ است.
در صورت استفاده از هر یک از خدمات سایت موسسه هوروش ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است

ما حداکثر سعی و تلاش خود را در زمینه صحت و دقت آموزش مجازی و حضوری دوره های ارائه شده داشته ایم اما لازم به ذکر است در صورت مشاهده هرگونه اطلاعات آماری و یا عدم به روز بودن مطالب مسئولیت آن با منابع اولیه می‌باشد.
موافقت می‌نمایید که ما اجازه قطع دسترسی شما (موقت یا دائم) را به وب سایت و محتوای آموزشی مجازی و حضوری دوره ها و یا بخش‌هایی از آن را با صلاحدید خود و بدون اطلاع قبلی داشته باشیم.

حریم خصوصی و امنیت

ضمن احترام به حریم خصوصی شما، تایید می‌نمایید که ما مجاز به اخذ اطلاعات شما و استفاده آماری از آن می‌باشیم. در حالیکه ما تمام تلاش خود را برای امنیت اطلاعات شما و مطالب و محتوا و حساب کاربری شما به کار می‌بریم ولی نمی‌توان تضمین داد که شخص سومی قادر نخواهد بود وارد حریم خصوصی ما شود. بنابراین تایید می‌نمایید که اطلاعات شخصی را با مسئولیت خود در اختیار ما قرار داده‌اید.

 

بررسی شکایات

در صورت بروز هر گونه مشکل و یا ابراز شکایت از خدمات مرتبط به موسسه هوروش از شما در خواست میشود مراتب را از طریق شماره های زیر به ما اعلام فرمایید و یا با استفاده از صفحه “ارتباط با ما” موسسه را مطلع فرمایید
09909457225
03136278723
03136296202
info@hivaad.com و یا hivaadenglish@gmail.com

طبیعی است به شکایات و مشکلات شما در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد

 

 

ثبت نام و حساب کاربری

هر بازدیدکننده ای می‌تواند وب سایت را ببیند، اما به منظور مشارکت در فعالیت‌های وب سایت و محتوای آموزشی مجازی و حضوری دوره‌های موسسه بایستی با ارائه نام ‌و‌نام خانوادگی و دیگر اطلاعات شناسایی واقعی ثبت نام نموده و در وب سایت برای خود حساب کاربری ایجاد نماید. در صورت ایجاد حساب کاربری موافقت می‌نمایید که هرگز اطلاعات کاربری و دسترسی خود را به هر دلیلی در اختیار دیگران قرار ندهید.

  • در ایجاد حساب کاربری ممکن است اطلاعات بیشتری همچون تاریخ تولد، جنسیت، آدرس محل زندگی و غیره از شما خواسته شود. این اطلاعات برای تایید هویت کاربر می‌باشد.
  • تعهد می‌دهید که کلیه اطلاعات ارائه شده در حساب کاربری ایجاد شده دقیق و صحیح بوده و در خلال فعالیت، اطلاعات فوق را بروزرسانی نمایید.
  • تایید می‌نمایید که در صورتی که اطلاعات کاربری وارد شده صحیح، درست و کامل نباشد ما این حق را خواهیم داشت که دسترسی شما به وب سایت و محتوای آموزشی مجازی و دوره‌ها را تعلیق نموده و یا متوقف نماییم.

 

امور فراگیران

با ثبت نام در وب سایت و ایجاد حساب کاربری موافقت می‌نمایید (علاوه بر تعهدات پیشین) که:

  • فقط یک بار در وب سایت حساب کاربری ایجاد نموده و از ایجاد حساب‌های کاربری متعدد خودداری می‌نمایید.
  • به دیگران اجازه استفاده از حساب کاربری خود را نخواهید داد.
  • در هیچکدام از تکالیف و آزمون‌های مربوط به دروس و مطالب وب‌سایت و موسسه تقلب ننموده و نتیجه فعالیت‌ها و تکالیف خود را در اختیار دیگران قرار نخواهید داد.
  • در صورت آگاه شدن از تقلب، تخلف و عدول دیگر کاربران از قوانین و مقررات، بلافاصله مدیران وب‌سایت و موسسه را آگاه سازید.
  • اگر به صلاحیت شما به هر دلیلی خدشه ای وارد گردد ما مجاز به قطع دسترسی شما به وب‌سایت و محتوای آموزشی مجازی و دوره‌ها خواهیم بود.

 

مالکیت معنوی

موسسه هوروش مالک و صاحب امتیاز تمام حقوق در همه قسمت‌های وب سایت و موسسه می‌باشد. محتوای آموزشی مجازی و دوره‌های وب‌سایت تحت حمایت کپی رایت می‌باشند. همه این حقوق برای موسسه محفوظ است. فراگیر تایید می‌نمایید که مالک و صاحب امتیاز تمام مطالب وب‌سایت موسسه هوروش میباشد و تمامی بروزرسانی‌های بعدی هم در حیطه این مالکیت قرار خواهند گرفت. فراگیر تایید می‌نماید که به جز حق استفاده بر اساس قوانین و مقررات هیچگونه حق مالکیتی نخواهید داشت.

 

تعهدات فراگیر

تمامی ضرر و زیان و خسارات مالی و فیزیکی که به واسطه هر یک از موارد ذیل (مستقیم و یا غیرمستقیم) توسط شما انجام پذیرد را جبران خواهید نمود.

  • مشارکت در دوره‌های آموزشی مجازی و حضوری
  • استفاده و دسترسی به وب سایت
  • تخلف از هر کدام از قوانین و مقررات
  • هرگونه بی دقتی و ناآگاهی و قصور و تخلف از طرف شما

 

تعهدات موسسه

هیچ کدام از این قوانین و مقررات حقوق قانونی فراگیر را به عنوان یک مشتری تحت الشعاع قرار نمی‌دهد.
محتوای آموزشی این وب‌سایت و موسسه از طریق شبکه‌های مخابراتی عمومی در دسترس قرار می‌گیرد، لذا فعالیت وب‌سایت وابسته به کیفیت زیرساخت مخابراتی داشته و موسسه مسئولیتی در قبال کارایی زیر ساخت مخابراتی ندارد.
موسسه هیچ گونه تعهدی در قبال عدم کارایی وب سایت به دلایل زیر نداریم:

  • تبلیغ ما توسط اشخاص و سازمان‌های دیگر
  • بروزرسانی محتوای آموزشی و اختلالات موقتی
  • عدم ارائه اطلاعات شخصی صحیح توسط فراگیر
  • عدم نگهداری مناسب اطلاعات کاربری و رمز عبور توسط فراگیر

موسسه به هر دلیلی حق تعلیق حساب کاربری فراگیر را خواهد داشت.
در صورت ارتکاب موارد ذیل، بلافاصله حساب کاربری فراگیر را مسدود خواهیم نمود.

  • عدم پایبندی به هر یک از قوانین و مقررات
  • جلوگیری از اعمال غیرقانونی و هرگونه سوءاستفاده
  • پیشگیری از هرگونه صدمه یا خسارت به ما و دیگر کاربران سایت

 

تغییرات در وب سایت و قوانین و مقررات

موسسه به دلیل ضرورت‌های شغلی و قانونی نیاز به بروزرسانی و تغییرات دوره‌ای در وب‌سایت و قوانین و مقررات مربوط به آن می‌باشد که این تغییرات ممکن است بدون اطلاع قبلی باشد.
پیرو بروزرسانی و تغییرات دوره‌ای فوق الذکر ممکن است وب‌سایت و محتوای آموزشی مجازی و حضوری به صورت موقت از دسترس خارج گردد و موسسه هیچ‌گونه تعهدی در قبال این عدم دسترسی نخواهد داشت. استفاده فراگیر از خدمات ما به معنی موافقت با شرایط فوق الذکر می‌باشد.

 

موارد قانونی دیگر

در صورتیکه هر یک از این قوانین و مقررات به وسیله مراجع قانونی غیرموجه تشخیص داده شوند دیگر مقررات وب‌سایت کماکان لازم الاجراء خواهند بود.

  • فقط موسسه و فراگیر ملزم به اجراء این قوانین و مقررات می‌باشیم و شخص ثالثی در بین نخواهد بود.
  • براساس قوانین و مقررات موسسه می‌تواند حقوق و مسئولیت های خود را به دیگران واگذار نماید. اما فراگیر بدون موافقت موسسه حق انتقال و یا واگذاری حقوق و مسئولیت‌های خود را حتی به صورت رسمی به دیگران نخواهد داشت.
  • این قوانین و مقررات و شرایط حریم خصوصی و کوکی ها تنها ملاک توافق شده بین موسسه و فراگیر می‌باشد و کلیه توافقات شفاهی و کتبی پیشین منتفی می‌باشد. تاخیر و یا عدم استفاده از حقوق موسسه به معنی صرف نظر از آن حق نمی‌باشد.

 

سیاست زمانبندی

تمامی فراگیران موظف به رعایت زمانبندی دوره ها که در زمان ثبت نام اعلام می گردد می باشند و موسسه هیچ گونه مسئولیتی در قبال دوره پس از اتمام وقت قانونی نخواهیم داشت.

  • تغییر ساعت کلاس تنها تا 72 ساعت کاری مانده به شروع دوره و در صورت امکان انجام خواهد شد.
  • چنانچه دوره ثبت نامی متناسب با سطح زبانی شما نباشد امکان جابه جایی پس از تشخیص ما وجود خواهد داشت.

 

سیاست های پرداخت شهریه

فراگیران موظف هستند شهریه دوره خود را به صورت کامل در زمان ثبت نام پرداخت نمایند. دریافت پیامک اطلاعات دوره به منزله اتمام و موفقیت آمیز بودن ثبت نام شما می باشد. لازم به ذکر است تنها پرداخت یا واریز شهریه هیچ حقی برای فراگیر ایجاد نمی نماید.

 

سیاست های برگشت شهریه

  • انصراف و برگشت شهریه تنها تا یک هفته کاری قبل از شروع دوره امکان پذیر خواهد بود.

 

سیاست های محیطی

  • فراگیران موظف به حضور در موسسه تنها 5 دقیقه مانده به شروع کلاس هستند. همچنین موظفند پس از پایان کلاس بلافاصله موسسه را ترک نموده و تجمع ننمایند.
  • موسسه هیچ مسئولیتی در قبال وسایل نقلیه شما ندارد.